Marketing ügynökség dolgozik a kutyák megmentéséért

Azt már megszokhattuk hazánkban, hogy ha az állatok védelméről és az állatmenhelyek fenntartásáról van szó, akkor a terület kapcsán sok esetben kritikus a helyzet. Pedig Gandhi gondolata, miszerint ” egy nemzet nagysága és erkölcsi fejlettsége híven tükröződik abban, ahogyan az állatokkal bánik”, napjainkban is rendkívül aktuális. Az Illatos úti telepen élő kutyusok is régóta várják, hogy szerető gazdira leljenek, érdekükben ezúttal a területén már jelentős sikereket elért marketing- és reklámügynökség lépett fel.

A folyamatosan túlzsúfoltsággal küzdő telepre sok állat saját gazdája kezei közül kerül, azok száma viszont még mindig nagyon kevés, akik örökbefogadnák a szeretetre és gondoskodásra vágyó szőrmókokat. Mivel a telep kapacitása véges, így csak úgy tudnának helyet biztosítani a rászoruló állatoknak, ha sikerülne a már telepen levő kutyusoknak gazdát találni. A Vigyél Haza Alapítványt a Dog & Pony marketing ügynökség segítette a sikerben.

Rendkívül fontos tehát, hogy ha új kis jövevénnyel szeretnénk a családot bővíteni, akkor elsőként a valóban szükséghelyzetben levő állatokra gondoljunk. A marketing ügynökség által is népszerűsített Vigyél Haza Alapítvány fontosnak tartja, hogy a nem kívánt szaporulatokat megakadályozzuk, ennek érdekében a örökbefogadó napon az ivartalanítás költségét is átvállalták.

Állattartóként nem feledkezhetünk meg arról, hogy a hozzánk került kutyus életéért, egészségéért felelősséggel tartozunk. Mielőtt tehát négylábú társat választ magának, érdemes alaposan átgondolnia, hogy tud-e majd gondoskodni az állatról. A kutyusok sokszorosan hálálnak meg minden simogatást és falat ételt, teljessé teszik az életet, és hű társnak bizonyulnak.

 

Vélemény, hozzászólás?